איך ליצור ויראליות לעסק שלכם?

05.11.2019

איך ליצור ויראליות לעסק שלכם?

אז לא, מסתבר שלא כל הוירוסים הם וירוסים רעים. כל עוד הם ישתלטו על גופכם ויתקפו את המערכת
החיסונית שלכם, תעשו הכל על מנת לסלקם. עם זאת, בעת שאותו "חיידק" שיביא איתו גל ויראלי יחבק
את העסק שלכם – הרי שתראו בו רצוי.
המשאלה של המון בעלי עסקים – קטנים וגדולים, היא שידברו על העסק שלהם, וכמה שיותר.
אותו רצון "שידברו עליי", מקבל מענה באמצעות יח"צנים ומסעות יחסי ציבור, אך הוא יכול לקבל מענה גם
באמצעות שלל טכניקות ליצירות ויראליות לעסק.

אפשר להתווכח על השאלה האם יש או אין כזה דבר פרסום רע, אך מה שאי אפשר להתווכח עליו הוא על
החשיפה האדירה שאתם עתידים לקבל בעקבות פוסט ויראלי, שיתוף פעולה מרגש או פשוט –
מועדון לקוחות משתלם שתקימו. 

 

כשאתם יוצרים שיתוף פעולה שכל המדינה לוקחת בו חלק

לא משנה כלל מהן הדעות הפוליטיות שלכם ומאיזו מדינה עלו ההורים שלכם: גם אתם יודעים כי אין כמו "עם ישראל".
למרות שישנם לא מעט קרעים בתוך העם, הרי שברגע האמת – כולם יסייעו זה לזה בשעת צרה.
אחת הדרכים ליצור ויראליות בעסק, היא באמצעות שיתוף פעולה מרגש שכל המדינה תדבר עליו.
אפשר לקחת לדוגמא את חברת "פרטנר", שבמשך שנים לקחה חלק באיסוף התרומות של ארגון "לתת".

מדובר על משדר המשודר בפריים-טיים לקראת החגים, שמטרתו לאסוף תרומות / ארוחות חג למשפחות נזקקות.
הרווח התדמיתי של חברת "פרטנר" הוא עצום:

 החברה משתקפת כנדיבה וכזו שמחזירה לחברה

 בידול עסקי תחרותי אל מול חברות הסלולאר האחרות

 פרסומת בפריים-טיים למשך כל השידור

 החברה פונה אל הרגש של הצופים ומעוררת בהם רגשות טובים

 

ויראליות ברשת – איך זה עובד?

דרך נוספת ליצור ויראליות היא באמצעות הנכסים הדיגיטלים שלכם ברחבי הרשת.
כל עסק כיום מחזיק בחשבון בפייסבוק ובחשבון אינסטגרם. כידוע, פופולאריות נמדדת כיום על פי צפיות ומספר לייקים.
אם גם אתם רוצים שידברו עליכם, אתם צריכים להשקיע בתוכן.
היתרון הברור של שיווק ויראלי ברשת, הוא העובדה כי הוא לא עולה לכם כסף –
קהילת המשתמשים היא זו שעושה את העבודה בעבורכם.

אז איך זה עובד?
על מנת להצליח להתקדם ויראלית ברשת, אתם צריכים לחשוב על תוכן מקורי ומעורר רגש.
כידוע, בפייסבוק ישנה אפשרות לשתף תכנים. כל שיתוף שיעשה על ידי אחד העוקבים שלכם, חושף את התוכן
(וכך גם אתכם) לכל חבריו של אותו הפרופיל.
לאותו עוקב שלכם ישנם 1000 חברים בפייסבוק? כולם צופים בשיתוף הזה.
רק נסו לדמיין את כמות השיתופים לסטטוסים, סרטונים או תמונות שיכולה להיות.
מדובר על פוטנציאל אדיר עם תוצאות מרשימות:

 הגדלת כמו העוקבים שלכם ברשתות

 חשיפת המותג שלכם לקהלים נוספים

 הגדלת מכירות

כשמועדון הלקוחות עושה עבודה ויראלית

דרך נוספת להפוך את העסק לויראלי, היא באמצעות מועדון הלקוחות שלכם.
אם ישנו משהו שהישראלים אוהבים הוא מבצעים. מספיק מבצע חסר תקדים אחד לפני החגים, בכדי לגרום לקהל להגיב אליכם.
כך לדוגמא: תוכלו לצאת באחוזי הנחה גדולים לתקופה קצרה על כל המוצרים בחנות, כאשר ההטבה
מותנית בחידוש מועדון הלקוחות ולמצטרפים חדשים.

כידוע, העלות של הצטרפות כחבר מועדון מחזירה את עצמה לרוב כבר ברכישה הראשונה, כך שכלכלית –
אין כל סיבה ללקוחות שלא להצטרף.

מה יוצא לכם מזה?
כשללקוח יש מועדון לקוחות, הוא יעדיף כמעט תמיד לרכוש בחנות המציעה לו אחוזי הנחה או צבירת נקודות –
כך שאתם יכולים לצפות עוד הכנסות נוספות בעתיד. תנו ללקוחות שלכם להפיץ את בשורתכם לקרובים
אליהם עם הקמת מועדון לקוחות משתלם במיוחד!

לפניה למומחים שלנו בנוגע להקמת מועדון לקוחות חכם ליחצו