טרנספורמציה דיגיטלית – איך היא מקדמת אתכם?

24.12.2019

כשמנסים למצוא מכנה משותף בין עסקים שונים, קשה לעתים למצוא אותו: לכל עסק מבנה ארגוני שונה, תקציבים שונים, מוצרים ושירותים אחרים ובעלי מקצועות אחרים שעובדים בו.

עם זאת, כל העסקים, ללא יוצא מן הכלל, חולקים את אותה מטרת העל: להתקדם, לגדול וליהנות מכמה שיותר רווחים.

נושא הטרנספורמציה הדיגיטלית הפך בשנים האחרונות לאחד הנושאים הבוערים ביותר.

לא רק שמדובר על גל חדש שצריך להסתגל אליו, אלא שהכלים החדשים שניתן להשמיש אותם לטובת התייעלות בעסק, מפתיעים יותר ויותר.


אימוץ והבנת הטרנספורמציה הדיגיטלית, מטיבים עמכם בשלל היבטים:

 התייעלות ארגונית ויצירת בידול

 הענקת שירות טוב יותר לכל לקוח

 חיזוק הקשר שבין העסק לעובד

 והעיקר: צמיחה והתרחבות

 

טרנספורמציה דיגיטלית – על מה כולם מדברים?

אולי הדרך הפשוטה ביותר להמחיש את נושא הטרנספורמציה הדיגיטלית, הוא לבקש מכם להיזכר בביקור שלכם אצל רופא המשפחה לפני כ-15 שנים לערך.

בכל ביקור שלכם במרפאה, היה מתעד רופא המשפחה את הביקור שלכם בדו"ח בכתב ידו. לאחר מכן, הוא היה מתייק את המסמך בתיק המטופל האישי שלכם ומחזיר לקלסר. וכיום? רופא המשפחה מתעד את הביקור שלכם בתיק דיגיטלי – זה הנמצא במחשב. 

אם כן, הטרנספורמציה הדיגיטלית היא התקדמות אל עבר אמצעים טכנולוגים שונים, תוך נטישת הכלים האחרים והישנים.

מגוון המוצרים הדיגיטליים העומד לרשותכם כיום הוא אדיר – ממכשירים חכמים שנמצאים ברשות כל עובד, ועד יכולת לעשות שימוש בבינה מלאכותית לטובת שיפור חווית השירות של הלקוחות. 

 

טרנספורמציה דיגיטלית היא לא שאלה, אלא עובדה

בשונה מפיתוחים שונים שאתם שוקלים לחיוב או לשלילה אם לשלב אצלכם בעסק, הטרנספורמציה הדיגיטלית לא באמת משאירה לכם ברירה.

בעוד היצמדות לסטנדרט הטרנספורמציה הדיגיטלית הופך אתכם לשחקן מרכזי בתחום התחרותי שלכם, הישארות עם אותם כלים מסורתיים-ישנים משמרת ומנציחה את מעמדכם כמיושנים ולא רלוונטיים בפני הלקוחות.

ובתוך הארגון? אתם מפספסים כלים יעילים, מבזבזים לשווא משאבים – של כוח אדם וכסף, ובעיקר נשארים מאחור. 

 

איך נראית הטרנספורמציה בתוך הארגון?

הטרנספורמציה הדיגיטלית בתוך הארגון באה לידי ביטוי בשלל היבטים:

 מייל ארגוני שבו שותפים כל העובדים

 אפליקציה ארגונית לרווחת העובד

 שיתוף קבצים במהירות בכלי דיגיטל

 החתמת כרטיס העובד דיגיטלית

גיבוי חומרים מקצועיים בענן ועוד…

 

טרנספורמציה דיגיטלית אל מול הלקוחות

ואיך הלקוחות שלכם נהנים מאותה התקדמות דיגיטלית?
ניקח את זה לעולם שלנו, בו נקים עבורכם מועדון לקוחות חדש שמעניק שלל הטבות ללקוחות.

לדוגמה ברישום למועדון לקוחות: לפני המהפכה הדיגיטלית והטרנספורמציה שהיא הביאה, היה עליכם להפעיל מוקד טלמרקטינג של נציגים או נציגי מכירות בחנויות שהיו צריכים להציע את המועדון.

וכיום? אפשר להפוך כל לקוח מתעניין תוך שניות ללקוח שלכם!

באתר האינטרנט המרכזי או בדף הנחיתה, תוכלו לאפשר הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם.


שימו לב כמה יתרונות יש לכם עם אמצעי טכנולוגי ומאפשר שכזה:

 הלקוח משרת את עצמו – בזמן ובקצב שלו

 שירות מהיר מאחר והלקוח לא ממתין בתור

 אפשרות להצטרף 24/7 – האתר עובד בשבילכם נון סטופ

 ואתם: חוסכים בכוח אדם רב

ואם אתם רוצים לחבק את הטרנספורמציה הדיגיטלית אפילו קצת יותר, הרי שתוכלו לעשות זאת: לאחר ההצטרפות למועדון דרך אתר האינטרנט, תוכלו לשלוח משוב ללקוח החדש שלכם.

משוב שכזה ישקף בפניכם את חווית השירות שלו, עד כמה הוא מרוצה מהתהליך, האם הוא קיבל מענה מלא לשאלות שלו וכיוצא בזה.

 

ללקוח ישנן שאלות? הוא מקבל מענה בדיגיטל!

הטרנספורמציה הדיגיטלית ממשיכה לשרת את הלקוח שלכם גם לאחר ההצטרפות. לדוגמא: תוכלו להפעיל צ'ט בוט שיעניק שירות (גם אם מדובר על שירות ראשוני) ללקוח שלכם.

יש לכם כלים רבים לעשות בהם שימוש, כאשר אלו תורמים למיתוגכם כרלוונטיים וכאלו ששמים את הלקוח בראש סדר העדיפויות.

פנו אלינו כדי ליישם טרנספורמציה דיגיטלית גם למועדון שלכם