הלקוח שלכם מרוויח – בזכות מבצעים, הנחות והצעות ייחודיות, המתאימות לו ולטעמו;
ואתם מרוויחים – בזכות מועדון לקוחות חי, תוסס, יעיל ורווחי.
כאחת החברות הראשונות לזהות את פוטנציאל מועדוני הלקוחות, פיתחנו שיטה ייחודית לניהול מועדון אפקטיבי, ניהול מועדון ריטייל והקמת פורטלים לעובדים.
ניהול מועדוני לקוחות עם פורטל ארגוני, מייצר הצעות ערך מדויקות, לקהלי יעד נלהבים.
התוצאה?
יותר קהל, יותר נאמנות ויותר שביעות רצון.
לאורך השנים יצרנו שיתופי פעולה עם מועדוני צרכנות מקבוצת ישראכרט ואמריקן אקספרס, ניהלנו פורטלי תוכן לארגוני עובדים, הקמנו את מועדוני "ותיקים ונהנים","שלישי בשלייקס" ומועדוני RETAIL.
יש ברשותנו את כל הכלים המתאימים, כל הפתרונות וכל הדרכים ליצור בעבורכם מועדון לקוחות חזק, ערכי ורווחי.
שלב הלמידה ואפיון ההגדרות והצרכים הינו השלב הקריטי ביותר בתהליך.
STYLE כאן כשותפים אמתיים לדרך. ללוות, להדריך, לשאול שאלות.
מומחי השיווק שלנו, הם אלו ההופכים כל רעיון טוב – למציאות קיימת.
STYLE תשתלב ביצירת התכנית האסטרטגית, הגדרת המסרים והצעות ייחודיות ובחירת הפלטפורמות האופטימאליות.
הטכנולוגיה עוזרת לנו להתנהל בעוצמה כפולה ומכופלת לאורך זמן.
STYLE בעלת יכולות טכנולוגיות המעודדת התנהגות צרכנית שמקדמת את המבצע הנכון, ברגע הנכון לקהל היעד.
פורטל ארגוני עם שילוב בין מסרים מדויקים לבין עיצוב מעורר השראה - זו המומחיות שלנו.
ההגשה הייחודית של STYLE בונה לקוח נאמן ויוצרת ציפייה עתידית, לדבר הטוב הבא.
סטייל מציגה ניהול מועדון לקוחות אפקטיבי ב ONE STOP SHOP העוטף את חבר המועדון.
כשאנו מאפשרים לך לשלוט במידע בכל הנוגע למועדון לקוחות, נוכל להגיע יחד לביצועים טובים יותר, בכל יום מחדש.
אנחנו בסטייל כאן לספק מבט כולל מהנקודה הגבוהה ביותר לניהול מועדון לקוחות, כמו גם ניהול דקדקני בפרטים הקטנים ביותר. בכך, אנו סוגרים את מעגלי הניהול, התפעול והפצת המסרים, מבלי להותיר מקום להיסוס או טעויות.
לא אצלנו.
במדינה קטנה, רווית מועדוני לקוחות, יש להמציא כל פעם מחדש את הדרך בה הדברים נעשים, "הסוס המנצח הבא". וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.
איתור שיתופי פעולה מעניינים ובלתי צפויים, חשיבה ממוקדת בקהלי יעד חדשים, שימור הלקוחות הקיימים, זיהוי מגמות עולמיות ו"גיוּרן" – כל אלו תולדה של ניסיון רב שנים, מוח קודח, שליטה בנתונים ובעיקר, תשוקה גדולה לתחום בו אנו חיים.