כחברה המנהלת לקוחות בהיקפים עצומים, עלינו להמציא בכל יום את חוקי המשחק מחדש.
זאת משום שהעולם הדינמי משנה לא רק את הדרך שבה אנשים חושבים, אלא גם את הדרך שבה אנשים קונים.
מערכות ניתוח נתונים ו-Big Data מהוות חלק עיקרי ובלתי נפרד, מהפעילות השגרתית והיומיומית שלנו. הן עוזרות לנו להסיק מסקנות, להפיק תובנות, ולהגיב במהירות ובזמן אמת.
הודות לטכנולוגיה אנו מכירים את קהלי היעד לעומק, ומצליחים להציע הצעות רלוונטיות, בכל פעם מחדש לקידום המטרות העסקיות.
בכדי להבין אל מי אנחנו מדברים, לאפיין את הרגלי הרכישה בהווה ולחזות התנהגות צרכנית עתידית, גייסנו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטובתנו.
מערכת Style מבוססת על טכנולוגיות מתקדמות של Analytics ו – Big Data, המאפשרות לנו להסיק מסקנות, להפיק תובנות, למצוא הזדמנויות עסקיות, להגיב בזמן אמת, ולהתאים את ההצעות המתאימות לכל לקוח במקום הנכון ובזמן הנכון.
קולטים מדדים רבים על הלקוח על מנת להבין את ההתנהגות שלו כצרכן ממקורות רבים כגון נקודות מכירה, אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, קמפיינים שיווקיים, מדיה חברתית, סקרים ועוד.
לומדים את מאפייני הרכישה החל מרמותיה הכלליות ועד לפרטים הקטנים ביותר, בהם המיקום, הזמנים המדויקים, סוג המוצר הנבחר ואף צבעו.
מאפשרים מצד אחד להתאים לכל לקוח את ההטבות הרלוונטיות לו ביותר, ומצד שני אופטימיזציה להוצאות הקמפיינים ושיווק מכוון יעדים.