טכנולוגיה בשרות מועדון הלקוחות

איך יודעים מי הלקוח ומה הוא אוהב?

כחברה המנהלת לקוחות בהיקפים עצומים, עלינו להמציא בכל יום את חוקי המשחק מחדש.

 

זאת משום שהעולם הדינמי משנה לא רק את הדרך שבה אנשים חושבים, אלא גם את הדרך שבה אנשים קונים.

להכיר את הלקוח שלך

מערכות ניתוח נתונים ו-Big Data מהוות חלק עיקרי ובלתי נפרד, מהפעילות השגרתית והיומיומית שלנו. הן עוזרות לנו להסיק מסקנות, להפיק תובנות, ולהגיב במהירות ובזמן אמת.

 

הודות לטכנולוגיה אנו מכירים את קהלי היעד לעומק, ומצליחים להציע הצעות רלוונטיות, בכל פעם מחדש לקידום המטרות העסקיות.

 

בכדי להבין אל מי אנחנו מדברים, לאפיין את הרגלי הרכישה בהווה ולחזות התנהגות צרכנית עתידית, גייסנו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטובתנו.

STYLE CLUBS SYSTEMS

BI - BUSINESS INTELLIGENCE

ממשקים לקופות ולכל מקור מידע אחר בזמן אמת ומסביב לשעון
ניתוח נתונים עד לרמת הפריט הנרכש וחבר המועדון, בהשוואה ללקוחות מזדמנים
מערכת קלה, ידידותית וחכמה מותאמת לקוח בהתאם לדרישותיו ומאפייניו השונים
זיהוי לקוח, ריכוז מידע וסיגמנטים

Campaign Management

מערכת ניהול התראות, גרפים ודוחות

  • התראות לעידוד מכירות, תפעול, יעדים ועוד
  • דוחות גנרים בהתאמה אישית
  • ניתוח נתונים סטטיסטי והשוואות ביחס לענף

מערכת לניהול קמפיינים

  • Marketing Automation
  • אנליזה
  • קמפיינים פרסונלים

מערכת לדיוור ישיר

  • מיילים שיווקיים
  • דפי נחיתה
  • מסרונים

מערכת לניהול מבצעים

  • קופונים סלולרים
  • טעינת כרטיסים
  • Gift Card

Big Data - Drive marketing success

תהליך טכנולוגי המכיל / המאגד בתוכו ניתוח נתונים, אנליזה, פרסונליזציה וטרגטס אשר בסופו נלמד בצורה מדוייקת ונכונה על מקורות המידע השונים כגון : API, GEO, SOCIAL,ONLINE, EVENTS,CARD, MEMBERSHIP, POS, BUSINESS, APP

משתפרים ומשתכללים תוך כדי תנועה. כל הזמן.

מערכת Style מבוססת על טכנולוגיות מתקדמות של Analytics ו – Big Data, המאפשרות לנו להסיק מסקנות, להפיק תובנות, למצוא הזדמנויות עסקיות, להגיב בזמן אמת, ולהתאים את ההצעות המתאימות לכל לקוח במקום הנכון ובזמן הנכון.

 

קולטים מדדים רבים על הלקוח על מנת להבין את ההתנהגות שלו כצרכן ממקורות רבים כגון נקודות מכירה, אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, קמפיינים שיווקיים, מדיה חברתית, סקרים ועוד.

 

לומדים את מאפייני הרכישה החל מרמותיה הכלליות ועד לפרטים הקטנים ביותר, בהם המיקום, הזמנים המדויקים, סוג המוצר הנבחר ואף צבעו.

 

מאפשרים מצד אחד להתאים לכל לקוח את ההטבות הרלוונטיות לו ביותר, ומצד שני אופטימיזציה להוצאות הקמפיינים ושיווק מכוון יעדים.