איך לקבל יותר חשיפה לעסק בעזרת מועדון לקוחות?

09.07.2018

מועדון הלקוחות של העסק הוא הגוף המבצע את יחסי הציבור והפרסום הטובים ביותר של העסק

המובילים אותו לחשיפה רבה מול קהל הלקוחות השבוי שנרשם כחבר במועדון הלקוחות.

הוא זה שתורם רבות לשמירה על תדמית העסק, להעמקת המוניטין שלו ולשמירה על שמו הטוב.

כמות חשיפה לעסק ואיכותה תלויים בשיווק נכון ובפניה אישית לכל אחד מחברי הלקוחות כדי שיירתם לפעולה בזכות ההטבות המוצעות לו.

איך לקבל יותר חשיפה לעסק בעזרת מועדון לקוחות?

 

כללים בסיסיים בניהול מועדון הלקוחות

מאגר הלקוחות של החברה המתוחזק כראוי והכולל את מלוא המידע של הלקוח, טלפון, כתובת מייל, תאריך יום הולדת וכו',

הוא אחד מהנכסים החשובים ביותר שלה ולכן חשוב לרשום אותו במאגרי המידע הארציים ולשמר את הקשר הרציף עם הלקוחות לאורך כל השנה.

טיוב נתונים וביצוע עדכונים מעת לעת ירחיב וישמור את קיבולת מאגר המידע.

הדרך הטובה ביותר לחשיפה מקסימלית באמצעות מועדון לקוחות היא פניה לכל לקוח באמצעות ההטבה הייעודית המתאימה לו ביותר.

לדוגמה: הטבות עבור תחליפי חלב תופנה בעיקר לאימהות צעירות והטבות לחופשות בצימרים בארץ תופנה בעיקר למשפחות וכו'.

החשיבה הבסיסית היא לתת ללקוח בדיוק את ההטבה שהוא זקוק לה ביותר,

כדי ליצור תחושה שאנחנו פועלים עבורו באופן ספציפי ולכן מציעים לו הטבה זו או אחרת של המותג הנדרש.

באמצעות פילוח נכון של חברי מועדון הלקוחות, יוצרים כמה קבוצות של חברי מועדון הלקוחות על פי תחומי ההתעניינות שלהם,

דפוסי הרכישה שלהם, גילם, סיווגם המשפחתי – רווקים, נשואים, ילדים קטנים במשפחה וכו'.

 

 תקשורת עם הלקוחות

התקשורת עם הלקוחות היא דו צדדית,

שתפו את הלקוחות בתהליך קבלת ההחלטות לגבי מוצר ספציפי ובלבטים שלכם,

בצעו הגרלות, העניקו הטבות ללקוחות ותדאגו שהמועדון יהיה כל הזמן בפעילות תוססת מסקרנת ושיווקית כך שהלקוחות יירתמו לעשייה ולקנייה.

החשיפה הנרחבת ביותר בעידן הדיגיטלי היא באמצעות פרסום באפיקים הדיגיטליים,

פרסום אורגני או ממומן בפייסבוק באמצעות דף נחיתה מיוחד, העברת המידע התואם את הרגלי הצריכה של הלקוחות בניוזלטר קצר וקולע.

כל העברת מידע צריכה להתבצע בדרך נעימה הסוחפת אליה את הלקוחות, בצורה הומוריסטית, בפניה בנימה אישית, בגובה העיניים וללא התנשאות.

 

שיווק באמצעות מועדון הלקוחות

לתוצאות נפלאות של הפעילות העסקית באמצעות מועדון הלקוחות קודמת פעילות שיווקית ענפה.

מנהלי השיווק אמורים לנהל את מועדון הלקוחות באופן מקצועי ויעיל,

להעלות כל הזמן רעיונות יצירתיים חדשים כדי ליצור בידול של מוצרי החברה מול מוצריהם של עסקים מתחרים.

חשוב מאד להיות ממוקדים ברצונותיהם של הלקוחות וליצור עבורם התנהלות עניינית ומרתקת.

האסטרטגיה השיווקית מתמקדת בניתוח תוצאות העבר כדי ליצור שינוי וקידום המכירות בחברה.

מה שהצליח בקמפיין הקודם סביר להניח שיצליח גם בקמפיין הנוכחי ועבור מוצר שלא הצליח בקמפיין קודם יש לבצע חשיפה לעסק בדרכים אחרות.

 

תוכן במועדון הלקוחות

אחד התחומים המשפיעים ביותר על הלקוח היום הוא התוכן המופיע באתרי האינטרנט.

כל חבר במועדון הלקוחות מקבל לינקים לאתר או לפייסבוק ונהנה ממידע המקצועי על כל תחום ועל כל מוצר.

קיומו של תוכן הבוחן כל מוצר על כל רבדיו, יתרונותיו וגם חסרונותיו יוצר אמון של הלקוח במערכת.

אמון זה הוא מה שמניע את הלקוח לפעולה ולהחלטה אם לרכוש את המוצר לאור מחירו הטוב, יתרונותיו, ייחודו ועוד.

זו הסיבה שאנחנו כאן, כדי לקדם את העסק שלך לתוצאות עסקיות נפלאות.

לחצו כאן ותגלו