שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

למה כדאי מועדון לקוחות?

שימור לקוחות וגידול לקוחות בעלות – תועלת גבוהה
להציע את ההצעה הנכונה *  ללקוח הנכון  *  בזמן הנכון

מועדון לקוחות מהווה תכנית נאמנות וכלי שיווקי מן המעלה הראשונה. באמצעות מועדון הלקוחות מתאפשר לבעל העסק ללמוד את ההתנהגות הצרכנית של קהל לקוחותיו, העדפותיהם, תדירות הקנייה, ממוצע הקנייה ועוד, ולפעול בפעילות שיווקית ממוקדת לקוח על סמך הנתונים. בעל העסק נהנה מניהול מאגר לקוחות נאמן, בידולו מהמתחרים ומיתוג העסק כמכובד, עדכני ובעל גרעין לקוחות נאמן. כל אלה צפויים להגדיל את הכנסות העסק באופן ניכר ולהעניק לו שווי רב.

מחקר בנושא מועדוני לקוחות בדק ומצא כי:
חברי מועדון רוכשים כ- 50% יותר מלקוחות מזדמנים
91% מלקוחות שהם חברי מועדון מרגישים שלחברה אכפת מהם
70% מהלקוחות משתמשים בכרטיס המועדון או בהנחה קבועה
90% משתמשים בהטבת יום-ההולדת
46% מהלקוחות הגדילו את רכישותיהם, חלקם ביותר מ-50%
81% מהלקוחות המליצו על המועדון והמוצרים לחבריהם

פרט לכך, למתחרים שלך יש מועדון לקוחות!
* מתוך כתב העת "אותות"


למה דווקא לבחור ב"סטייל" להקמת, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות שלך?

• לסטייל כ-13 שנות ותק ונסיון בתחום
• ל"סטייל" הידע והכלים לניהול מס' רב ומגוון של מועדונים
ל"סטייל" כלל השירותים הנדרשים בניהול מועדון לקוחות:
ייעוץ שיווקי, אנליזה, גרפיקה, טכנולוגיות, שירותי דפוס, לוגיסטיקה ותפעול בק אופיס
• ל"סטייל" שירות נרחב ויעיל המעניק מגוון שיטות להפצת מסרים ישירות ללקוח:
ניוזלטר - E-MAIL, הודעות SMS, MMS, הודעות VOICE, קופונים, עלונים ועוד.
• ל"סטייל" קשרי מסחר רבי שנים
• ל"סטייל" הידע בניהול שיווק ממוקד לקוח
• ל"סטייל" צוות מיומן ומקצועי המעניק לווי שוטף ותפעול מלא לאורך כל שיתוף הפעולה

מה מרוויח לקוח חבר מועדון על פני לקוח שאינו חבר מועדון?

הטבות יחודייות שאינן פתוחות לקהל הרחב, אלא לחבר המועדון בלבד
ימי מכירות בלעדיים לחבר המועדון
לדעת לפני כולם על מכירות סוף עונה
קבלת עדכונים על הטבות דרך מדיה דיגטלית להפצת מסרים
קבלת דיוורים ישירים עד הבית
קבלת הצעות שיווקיות המותאמות לצרכיו והעדפותיו

מהו הבסיס עליו פועל מועדון הלקוחות?

• תכנית נאמנות והגברת תחושת השייכות וההדדיות
• חבר המועדון מקבל הנחות
• חבר המועדון מתוגמל ביחס ישיר לרכישות שהוא מבצע בכל עת
• חבר המועדון יודע מה מגיע לו ומתי
• חבר המועדון צובר כסף מקניה לקניה, מה שמחזיר אותו לרכישות נוספות בבית העסק
• חבר המועדון מקבל התייחסות להעדפותיו

מהו חוק הספאם?
ב-1 בדצמבר 2008, נכנס לתוקפו תיקון מס' 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים) נגד דואר זבל, האוסר על משלוח דברי פרסומת באמצעים טכנולוגיים, בלי שניתנה הסכמה מפורשת בכתב ומראש של הנמען. הסכמת הנמען חייבת להתקבל בכתב, לרבות בהודעה אלקטרונית או בשיחה מוקלטת ויש לתעד אותה.
איסורי החוק חלים על דברי פרסומת הנשלחים באמצעות פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטית, הודעות אלקטרוניות (כדוגמת הודעות דואר-אלקטרוני) והודעות מסר קצר (כגון SMS או MMS). הוראות החוק אינן חלות על משלוח דברי פרסומת באמצעות דואר רגיל, וכן לא על שיחות שיווק ומכירה שמבצעים טלפנים אנושיים בלי מעורבות של מערכות חיוג אוטומטיות (טלמרקטינג).
 דברי פרסומת הם "מסר המופץ באופן מסחרי, שמטרתו לעודד רכישת מוצר או שירות, או לעודד הוצאת כספים בדרך אחרת".
מי ייחשב לנושא באחריות לקיים את הוראות החוק, ומי יישא בחבות במקרה שהוראות החוק יופרו?
מי ששמו ומענו מופיעים במסר ככתובת לרכישת השירות או המוצר שמתפרסמים בו; מי שתוכן המסר עשוי לפרסם את עסקיו או לקדם את מטרותיו; מי שמשווק את הפרסומת עבור האחר (כלומר, גורמי המשלוח וההפצה).

מהי הנחה במעמד חיוב חשבון?

הנחה זו ניתנת באמצעות תשלום בכרטיס אשראי-כרטיס המועדון. זוהי הנחה הניתנת לחבר המועדון באופן אוטומטי ואין צורך לבקש אותה. זוהי הנחה אמיתית, הניתנת בכל עת.
חבר המועדון משלם בעת הקנייה את מלוא הסכום ובזמן מועד חיוב החשבון שלו (של כרטיס האשראי), מזוכה בסכום עפ"י גובה ההנחה שנותן בית העסק.


מהי הנחה במעמד קניה?
זוהי הנחה הניתנת לחבר המועדון בעת התשלום בקופה. סכום הנטו אותו ישלם חבר המועדון יהיה סכום לאחר הפחתת ההנחה

מה ההבדל בין מועדון צרכנות למועדון לקוחות?

מועדון צרכנות בהגדרתו, הוא התארגנות של ארגון/חברה, המייצגת קבוצת אנשים. הבעלים של מועדון הצרכנות הוא הארגון/החברה.
מרבית מועדוני הצרכנות מחוברים לכרטיס אשראי, המהווה אמצעי זיהוי. באמצעות המועדון נהנים העמיתים/חברי המועדון משלל הנחות במעמד חיוב החשבון, הטבות ומבצעים במספר רב של בתי עסק

מועדון לקוחות בהגדרתו, הוא כלי שיווקי המאפשר לבית עסק לשמר את לקוחותיו באמצעות תכנית נאמנות. הבעלים של המועדון הוא הבעלים של בית העסק. אמצעי הזיהוי העיקרי הוא כרטיס פלסטיק הנושא מס' חבר
 

 


בעל עסק, מעוניין במועדון לקוחות?
מעוניין לחבור למועדוני צרכנות מקבוצת ישראכרט? מעוניין לקבל חשיפה בקרב מגוון של קהלים?
בעל חברה/ארגון, מעוניין במועדון צרכנות לעובדים שלך?
נשמח להקים יחד תוך שיתוף פעולה מנצח את הפיתרון ההולם לצרכים שלכם.
לקביעת פגישת ייעוץ: 03-5058080

צור קשר

חדשות ועדכונים