מועדוני לקוחות Retail

מועדוני לקוחות Retail

לזהות את הלקוח     |       להכיר את הלקוח     |       ללמוד את הלקוח      |      להיטיב עם הלקוח

בעשור האחרון רשתות השיווק בארץ ובעולם חיפשו דרכים חדשות להעניק ללקוח ערך מוסף ולחזק את נאמנות הלקוח למותג.
חברת "סטייל" מציעה שיווק ממוקד לקוח באמצעות מועדון לקוחות.

• אסטרטגיה שיווקית הלומדת את צרכי הלקוח ומעודדת את הלקוח להתנהגות צריכה/קניה מסוימת ותגמול הלקוח על פי התנהגות זו.
• התאמת הפניה השיווקית לפרופיל הלקוח
• התאמת הצעת הערך המתאימה ללקוח
• התאמת ערוץ הפעילות


מטרות מועדון הלקוחות
• פיתוח מערכת יחסים של נאמנות הדדית בין הרשת/בית העסק ללקוחות לעידוד התנהגות הרכישה
• שימור לקוחות
• הרחבת מעגל הלקוחות
• העלאת ממוצע הקנייה
• הגברת תדירות הקנייה והגדלת הפדיון בכל קנייה
• חשיפת הלקוחות לפעילויות השיווק
• הגדלת נאמנות תוך השתייכות לקבוצה מצומצמת
• פרסונאליזציה: מתן מענה של המוצר או השירות עד לרמת 'לקוח הבודד'
• מיתוג תדמיתי

מחקר בנושא מועדוני לקוחות בדק ומצא כי:
• חברי מועדון רוכשים כ- 50% יותר מלקוחות מזדמנים
• 91% מלקוחות שהם חברי מועדון מרגישים שלחברה אכפת מהם
• 70% מהלקוחות משתמשים בכרטיס המועדון או בהנחה הקבועה
• 90% משתמשים בהטבת יום ההולדת
• 46% מהלקוחות הגדילו את רכישותיהם, חלקם ביותר מ- 50%
• 81% מהלקוחות המליצו על המועדון והמוצרים לחבריהם
(*מתוך כתב העת "אותות")


מועדון לקוחות בהגדרתו, הוא כלי שיווקי המאפשר לבית עסק לשמר את לקוחותיו באמצעות תכנית נאמנות.
הבעלים של המועדון הוא הבעלים של בית העסק. אמצעי הזיהוי העיקרי הוא כרטיס פלסטיק הנושא מס' חבר.


מטרות מועדון הצרכנות
• להטיב עם עובדי הארגון/חברה
• שכרו של העובד "שווה יותר"- העובד מקבל הנחות במגוון רחב של בתי עסק וכך חוסך כסף בהוצאות שוטפות   ומשתנות.
• מעלה את קרנה של החברה בעיני העובד
• מיתוג החברה/הארגון

מועדון צרכנות בהגדרתו, הוא התארגנות של ארגון/חברה, המייצגת קבוצת אנשים. הבעלים של מועדון הצרכנות הוא הארגון/החברה.
מרבית מועדוני הצרכנות מחוברים לכרטיס אשראי, המהווה אמצעי זיהוי.
באמצעות המועדון נהנים העמיתים/חברי המועדון משלל הנחות במעמד חיוב החשבון, הטבות ומבצעים במספר רב של בתי עסק.

 

צור קשר

חדשות ועדכונים